Geweldige foto Nuelle, zo zie ik ze duizendmaal liever maar dat wist je al . Ik weet niet of het mogelijk zou zijn, maar als je nog eens zulke opnames gaat maken, kan je dan een stukje grond meenemen. Ik denk dat je dan een nog sterker beeld hebt.
Dankjewel Fran! Ja ik weet dat je hier meer van houdt! Zo hou ik iedereen een beetje blij Wat je zegt is een hele goede opmerking! Ik heb bij deze twee de grond eraf gehaald omdat ik zelf helemaal wild ben van het "vlieg-effect". Ik zal er eentje plaatsen met grond. Dat is ook erg leuk hoor. Ik heb er nog een aantal liggen maar geen tijd om uit te zoeken laat staan uit te werken. ;-)
Nuelle schreef:Wat had je in gedachten dan Henry? Een eend?
Lijkt me wel een leuk beeld opleveren.
Wanneer ik weer eens tijd heb zal ik dit eens doen. ;-) Leuk idee! Niet moeilijk uit te voeren. Maar ik wil wel eerst de eend zelf fotograferen. Ik werk niet met stock materiaal.
De mooiste van de 3 foto's die je hier geplaatst hebt vind ik.....hele gave plaat!
Misschien dat een stukje extra ruimte aan de bovenkant 'm nog mooier zou maken en het idee van Henry is inderdaad misschien wel leuk om een keer uit te proberen.