hey wat grappig, ik heb net onze eigen "wekker" geplaatst
Compositie en kleuren zijn prachtig, maar ik heb hetzelfde gevoel als Wendy en Wendy w.b. de scherpte..
Mooie foto van je wekker
Scherptediepte had van mij ietsje ruimer mogen zijn. Zijn borst valt nu volgens mij net buiten de scherptediepte wat een onscherpe indruk bij mij achter laat.
De wekker oogt niet lekker scherp, alleen de achterkant van de kam oogt scherp. Of die onscherpte door beweging of gebrek aan scherpte diepte komt kan ik zo zonder exif niet beoordelen.
Bedankt voor jullie reacties.
Jullie hebben geheel gelijk betreffende de scherpte. Ik heb bij deze vals gespeeld.
Heb het oog en de snavel beetje extra verscherpt, en het geheel best flink verscherpt.
De onscherpte zal bewegingsonscherpte zijn, heb exif erbij gezet.
Dwa schreef:Bedankt voor jullie reacties. Jullie hebben geheel gelijk betreffende de scherpte. Ik heb bij deze vals gespeeld. ....De onscherpte zal bewegingsonscherpte zijn, heb exif erbij gezet.
Voortaan niet meer valsspelen. Deze keer vergeven we het je
Ik heb ook nog even naar de exif in de foto gezocht, maar deze was professioneel uit de foto verwijderd Daarom kon ik niet vaststellen of het bewegingsonscherpte was op een beperkte scherptediepte. Jammer dat je de exif uit de foto verwijderd hebt
Henry: ik verwijder exif niet opzettelijk uit foto's hoor, nooit, ook niet als ik valsspeel. :p
Volgens mij gaat dat meteen als je in ps 'save for web' doet, en dat gebruik ik eigenlijk altijd...
Vioto: ik weet niet, het isniet mijn wekker, dus dat moet Jan je maar even uitleggen.