Ze zijn weer in het Noorden aangekomen.

Ron62 schreef:Een hele fraaie dit.![]()
Vraag me af of je iets veranderd hebt aan het bewerken van je foto's.....in het verleden zag ik nooit ruis in je foto's en de laatste tijd wel, ook bij deze zie ik wat ruis in de achtergrond?

kan ik alleen maar stil van worden.
Hoi Wil, het is ook niet veel, maar toch vind ik de foto zonder ruis nog mooier.....heb 'm binnen gehaald en met 3 klikken in Neat-Image was het weg.wil53 schreef:Ron62 schreef:Een hele fraaie dit.![]()
Vraag me af of je iets veranderd hebt aan het bewerken van je foto's.....in het verleden zag ik nooit ruis in je foto's en de laatste tijd wel, ook bij deze zie ik wat ruis in de achtergrond?
Nee hoor Ron nog steeds dezelfde flow.
Op andere sites waar ballotage is ook op ruis wordt het niet herkend. Het kan zijn dat jij het beter ziet of dat je kritischer bent.

Ron62 schreef:Hoi Wil, het is ook niet veel, maar toch vind ik de foto zonder ruis nog mooier.....heb 'm binnen gehaald en met 3 klikken in Neat-Image was het weg.wil53 schreef:Ron62 schreef:Een hele fraaie dit.![]()
Nee hoor Ron nog steeds dezelfde flow.
Op andere sites waar ballotage is ook op ruis wordt het niet herkend. Het kan zijn dat jij het beter ziet of dat je kritischer bent.![]()
Denk niet dat ik kritischer kijk, maar kan ook met beeldscherm te maken hebben, of sommige mensen zien het wel, maar zeggen niets.
Heb je dan misschien een andere camera of zo?
Met een andere camera wil het ook weleens zo zijn dat je de foto's iets anders zou moeten bewerken.