" Shooting Kid's "

Mensen in alle vormen en maten
Wim
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

" Shooting Kid's "

Bericht Geplaatst:

mooi beeld Daniel. en inderdaad kinderen zijn zo. die kunnen makkelijk schakelen in hun zijn.
Daniel Doyen
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Re: " Shooting Kid's "

Bericht Geplaatst:

mooi beeld Daniel. en inderdaad kinderen zijn zo. die kunnen makkelijk schakelen in hun zijn.

Inderdaad Wim, jij hebt het door ! :) Kinderen denken ook niet teveel na, en hebben ook geen "complexen" over alles en nog wat...

Have a nice day ! ;)
Ahum
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

xafke schreef:Ik sta hier niet ter beoordeling Henry. Werk van mij is hier te zien geweest. Mogelijks heb je dat dan gemist.

Nou... ik heb ze niet gemist....... ik heb er nog een paar van je, het zijn wel de foto's die de aanleiding gaven om je toch al spaarzame foto's van het forum/net te verwijderen.

Hierna ben je op de theoretisch toer gegaan, daar is niets mis mee maar wordt op den duur ongeloofwaardig als je steeds de suggestie wekt in redelijk grote producties te zitten, of andere op de vingers te tikken zonder enige bewijsvoering of praktijkvoorbeeld.

Ik heb dan ook het idee dat het moeilijk vindt om kritiek/opmerkingen op je fotowerk te krijgen.

Toch kan ik je theoretische reacties vaak waarderen al komen die misschien van elders.

Graag zou ik nog eens een foto van mijn kleindochter door jou laten maken als ik wist waar ik mij aan zou kunnen melden.

Laten we het er maar op houden dat je ook geen prof voetballer hoeft te zijn om over voetballen te kunnen praten. :up
petervaneekelen
Moderator
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Uitstekende foto, en er is wat mij betreft niets fout mee om een kind op een niet-kinderlijke wijze te fotograferen. Integendeel zelfs.

Sowieso is met de aanstelling van onze nieuwe Fotografe des Vaderlands, Robin de Puy, de discussie weer opgelaaid wat je nu eigenlijk ziet in een (goede) portretfoto; is dat de geportretteerde, of zie je eigenlijk meer terug van de fotograaf? Ik ben een aanhanger van Robin's theorie dat het laatste meestal het geval is, en deze foto van Daniel is daar een goed voorbeeld van.
Henry
Lid
Lid

" Shooting Kid's "

Bericht Geplaatst:

Daar ben ik het mee eens en dat sluit mooi aan bij mijn eerdere reactie.
Ron62
Moderator

Bericht Geplaatst:

Erg fraai portret. :up
Frans
Lid
Lid

" Shooting Kid's "

Bericht Geplaatst:

Een prachtige foto in mijn ogen met een super blik.
Dennismulder55
Lid
Lid

" Shooting Kid's "

Bericht Geplaatst:

Prachtig portret! Het gezicht komt prachtig naar voren in deze foto
xafke
Lid
Lid

" Shooting Kid's "

Bericht Geplaatst:

Ik vind het niet leuk als jullie op mijn persoon gaan schieten daar waar ik een mening geef die blijkbaar afwijkt met die van jullie.
Ik respecteer de mening van jullie maar jullie moeten het ook kunnen opbrengen om mijn mening te respecteren.

Jullie hebben het dan niet meer over de inhoud van de foto die ter beoordeling staat maar jullie hebben het dan over mij? En dat laatste snap ik niet goed.

Daniel legt de lat altijd hoog maar kan ook zeer slordig zijn in zijn werk. Hij is nogtans zonder twijfel bekwaam genoeg. Maar als ik hoor van Daniel dat hij meisjes met slordig gelakte nagels de set af stuurt waarom is in deze foto het haar dan zo slordig?
Fotosmurf
Moderator
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ben al een paar keer wezen kijken en even gewacht met reageren. Blijf het lastig vinden en gezien de discussie ben ik niet de enige. Zal me niet met de discussie bemoeien omdat een ieder recht heeft op zijn mening ook al verschilt die met anderen.

Over de foto dan maar.
Ik vind het kwalitatief een topper en echt een werkje van Daniel, niets mis mee.
Erg fraai Daniel. :up

Persoonlijk heb ik ook wat moeite om een kind van 8 met make-up als een topmodel neer te zetten.
Ik schiet ze liever ontspannen in een speeltuin of op een sportveld.

Ik ga wel mee met en begrijp ook wel de uitleg van Daniel.

Hou het maar op een persoonlijke smaak, veranderd niets aan het feit dat het een goede foto is.
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”