Bewerkingen van foto’s waarvan de maker vindt dat daarbij bijzondere, niet alledaagse technieken zijn gebruikt. Bij plaatsing graag een korte toelichting over die gebruikte technieken.
Ik zie inderdaad bij de eerste oogopslag enige gelijkenis. Spiegel geeft deze catweazle een konijnenoor. Jammer van de reflectie van de bril in de foto.
Het is een grappig effect maar het geheel spreekt me niet aan met name door de achtergrond die vind ik er niet bij passen en de spiegel is voor mij heel storend.
Harry schreef:Ik ben niet zo weg van dit expirimentje . Teveel onscherp waarvoor mi het onderwerp niet geschikt is. Gr. Harry
Peter betichten van enige onscherpte in zijn foto heb ik ook wel eens gedaan, maar eigenlijk is dat best een beetje vreemd (als je naar zijn foto's kijkt die hij hier plaatst....)
Je kunt er altijd wel van uitgaan dat ik de foto's die ik plaats zelf erg leuk vind
De z/w versie verrast me desondanks toch wel, ik had niet verwacht dat het schilderachtige effect stand zou houden maar het lijkt zelfs wel wat sterker, zeker in combinatie met het bijsnijden. Dus dank voor de tips, dames