F1

F2

F3 Speciaal voor Vioto

F4

F5

F6

F7

F8

helaas niet scherp op zijn oogje. vind het super dat je aan mij denkt 

kan iets contrast gebruiken om de fletserigheid eruit te halen (dan is ie top in mijn ogen)
is je mannelijke huismus 

mido schreef:Foto 4 en 5 springen er voor mij er het meest uit
Foto 4 vanwege scherpte en compositie, foto 5 vanwege compositie en het ontzettend suf uit de ogen kijken...lach even in een deuk bij die foto![]()
Maar sowieso leuke serie.
Je zegt; toen je camera het nog deed.........is je camera nog te redden?

...

Cinemovie schreef:Nee, helaas vandaag camera weggebracht naar de media markt. Duurt ongeveer 4 weken. Ze hadden ook geen leentoestel en laat nou net ik een paar opdrachtjes hebben voor de komende tijd. Dus zei daar ook jullie verplichten me nu zowat ook een nieuwe erbij aanteschaffen. Dus zit eraan te denken om er een back up camera bij te halen iets van een 350 of 400 d tweedehands. Ja je moet wat. Maar heb ze wel gezegt dat ik het wel een beetje raar vind dat de camera nog geen 3 maanden oud is en 900 euro koste en nu al kapot is.. en dan ook nog 4 weken wachten. Dus ik vroeg of ze dit zelf niet onderling konden regelen met canon zodat ze mij een nieuwe body konden meegeven. was helaas geen optie. Meneer was ook niet echt klantvriendelijk en ik werd sjagereiniger dus maar besloten het allemaal te slikken. Word een lange maand.. BAAAL
, ik ken het gevoel...heb zelfde gezever (en erger) een keer gehad met laptop maar dan bij bij dixons....dit soort winkels hebben vrijwel altijd slechte service of minimaal.