Bewerkingen van foto’s waarvan de maker vindt dat daarbij bijzondere, niet alledaagse technieken zijn gebruikt. Bij plaatsing graag een korte toelichting over die gebruikte technieken.
Dank allemaal voor de leuke reacties. Frans en Henry, maak je geen zorgen. Joop, klopt helemaal niets van. Harma, ik ga het niet eens proberen uit te leggen, leden van mijn fotoclub hebben me wel eens bezig gezien met deze techniek en verklaarden me helemaal voor gek, nadat ze weer bijgekomen waren van het lachen. Desalniettemin van mijn kant een zeer serieuze aanpak.
Leuk effect. Ik kan me wel iets voorstellen bij je clubleden. Als ik de foto zo eens bestudeer vraag ik me af of je zo'n soort effect ook kan bereiken door iets op een draaiende trilplaat te plaatsen en dan een lange sluitertijd. Zo maar een gedachte spinsel.
Bijzonder plaat die me meer aanspreekt al je vorige.Hoe de kleuren ingezet zijn vind ik ook mooi. Voor dit effect zou ik een LP-speler gebruiken, gr Harry
jammer dat je zo ver weg woont,anders kwam ik gewoon even langs op je fotoclub,ik ben altijd erg nieuwsgierig wat er gebeurt voor en tijdens het fotograferen ..
Dank jullie weer voor de commentaren! Fran, trillen is niet nodig dus Harry zou een heel eind komen. Echter, je zult zien dat het volstrekt anders gaat worden, probeer maar - leuk experiment. Harma, je bent altijd welkom