Camera: Olympus OM-1
Film: Agfa Vista 200 omgezet naar zwart-wit

Wellicht heb je gelijk met de opmerking dat het bordje net te ver weg staat. Het gaat mij niet zozeer om de tekst als wel om het geheel. De tekst hoeft van mij niet leesbaar te zijn, het is iets wat staat in een gebied waar het niet zou moeten staan en voor mij is het daardoor bijzonder.Fotosmurf schreef:Zo heeft een ieder zijn redenen om een foto te maken, het is wat jij ziet en wilt laten zien.
Ik vind het bordje net te veraf staan, had het graag beter willen zien.

Ik kan het me wel voorstellen hoor, maar ja, voor het forum moeten de foto's ook verkleind worden. Het origineel is duidelijk leesbaarFotosmurf schreef:Misschien is het wel mijn manco dat als ik een bordje zie dat ik ook wil weten wat erop staat.............................

Ik denk dat ik je daar gelijk in moet geven.Frans schreef:Driekwart van de lucht er af en ik zie meer diepte......................

Dat begrijp ik zeker ; hier in de streek waren na de aanleg ven de E17 snelweg verschillende ondergelopen zandwinningsputten; daar zijn indertijd meerdere stiekeme zwemmers die het verbod aan hun laars lapten schielijk verdronken.Freerk_Lautenbag schreef:En iets pittiger zonder teveel aan grijswaarden te verliezen.
Overigens, het bord en de bult hangen nauw met elkaar samen: het is een zandwingebied met waarschijnlijk drijfzand, waardoor er niet gezwommen mag worden.........

Ik vind hem ook beslist niet lelijk, maar ik vind de z/w versie zelf het mooist. Ik kan niet aangeven waarom, maar dat is in dit geval gewoon een gevoel.Henry schreef:Freerk: Ik vind de kleurenversie mooier! Bord springt er voor mij meer uit. De blauwe kleur van het water past hier goed bij.