Gister moest ik wat werk doen in de studio. Zoë gaat soms mee en moet dan even wachten. Deze foto is niet in de studio genomen maar in de ruimte ernaast. Even wachten op de baas. Zonnetje naar binnen, lekker op de bank. Ik vond em zo lief! Iso stond hier op 1200. I love my new camera!
Mooi moment te pakken! Hele lieve foto. Misschien dat donkere hoekje rechts (wat mijn aandacht nu een beetje trekt) weg halen? Overigens ben ik geen kleurenexpert, maar er kan denk ik nog wat geel uit/witbalans wat koeler.
Zonnetje of gloeilamp.... dat kunnen wij (ik zeker niet) zien. Ik twijfel dan ook of je die kleur wel zo zou moeten willen houden. Wel weer een mooi portret. ...enne, geen ruis te zien.
Dankje ;-) Ik had in de tekst erboven gezet " zonnetje naar binnen". Daar komt het geel van. Zoë is niet geel ;-) Tis gewoon een leuke/mooie foto waar ik blij mee ben. Geen studio maar eens "gewoon uit de hand ter plaatse". Ja, die iso is mooi hé! Niet ontruist ook! Wel ontgeelt Hij was heeeeeeeeeeeel geel.
Dankjewel allemaal!! @Dennis: leuk dat je dat zegt!! Op straat wordt ze ook altijd geknuffeld en geaaid. Dan zeggen mensen" ah, die oogjes, net een pup!" (ze wordt binnenkort 8 jaar)
Voor mij mag ie ook iets minder geel en het hoekje is al genoeg over gezegd. Had liever de neus ook scherp gezien, maar de scherpte ligt wel goed op de lieve ogen.