Maarja, mocht nieteens het water delen met de dieren...

1

2

3

4

5

6

7

Dave schreef:4 zou ik afsnijden achter de vin zodat de paaltje net weg is. Volgens mij hou je dan een aardig beeld over.

Eugg schreef:Deze dieren horen absoluut niet in gevangenschap te leven..
Los van dat hebben je foto's last van chromatische aberratie en zijn ze niet allemaal even scherp.

Dave schreef:Dier staat nu wat krap tegen het kader links.. maar hoop het idee over komt. Het water (de actie) valt nu in één beeld. De aandacht wordt niet meer afgeleid door een halve foto waar eigenlijk alleen maar afleidende zaken als een trap op staat. Waar mogelijk wil je als fotograaf de aandacht van de kijker het liefst een beetje sturen

Dave schreef:Dier staat nu wat krap tegen het kader links.. maar hoop het idee over komt. Het water (de actie) valt nu in één beeld. De aandacht wordt niet meer afgeleid door een halve foto waar eigenlijk alleen maar afleidende zaken als een trap op staat. Waar mogelijk wil je als fotograaf de aandacht van de kijker het liefst een beetje sturen

Nuelle schreef:Ik ga mee met Ans en Eugene. Hier zit erg veel dierenleed achter. Maar ik zie dat je daar niet op reageert?

CoonArt schreef:Nuelle schreef:Ik ga mee met Ans en Eugene. Hier zit erg veel dierenleed achter. Maar ik zie dat je daar niet op reageert?
Oh jawel, ik heb heus RamBam gezien hoor en ook Blackfish én The Cove. Daarom dat ik ook nooit meer naar het Dolfinarium ga (foto's zijn oude foto's van een nog onwetende ikke die geen weet van had wat er voor LEED achter de schermen was.) En SeaWorld, was met een groepsreis mee dus waar ZIJ naar toe gingen moest IK ook mee. Maar ik had tegen hun gezegd dat het onder protest was. Maarja dat was voor hun voor dovemansoren bedoeld. En tja, dan maar foto's maken, niet? Schrok wel van het park!