Ik heb koffiebonen, niet meer en niet minder.Fotosmurf schreef:Heb je geen Lavazza of Illy Mathijs?
Welja...Henry schreef:Lekker! Matthijs die koffie voor ons schenkt. Doe mij dan ook maar een "bakkie".
De optie "Meervoudige belichting" zit volgens mij in elke camera, dus zeker het proberen waard!Henry schreef:@Matthijs: Leuke techniek. Heb er wel eens wat over gelezen, maar zelf nooit toegepast.

Komik gezellig mee! Neem ik Illy bonen mee goed? Die hebben wij namelijk.Fotosmurf schreef:Heb je geen Lavazza of Illy Mathijs?
Tja Mathijs ik begin nu angstig te worden dat jij een chocomel generatie bent.Matthijs schreef:Ik heb koffiebonen, niet meer en niet minder.

Wim schreef:Echte koffie kunnen we het wel mee doen. zorg je ook voor taart bij de koffie.
Huren jullie een partytent? Mijn huis is niet groot genoeg voor jullie (en Nuelle, laat die vearkens maar lekker thuis!Nuelle schreef:Komik gezellig mee! Neem ik Illy bonen mee goed? Die hebben wij namelijk.Fotosmurf schreef:Heb je geen Lavazza of Illy Mathijs?![]()
Fotosmurf schreef:Tja Mathijs ik begin nu angstig te worden dat jij een chocomel generatie bent.Matthijs schreef:Ik heb koffiebonen, niet meer en niet minder.
Ja je hebt koffiebonen maar je hebt:
Lavazza
Illy
Douwe Egberts
Max Havelaar
Segafredo
Simon Levelt
Starbucks
enz.
Zeg nooit zomaar koffiebonen he.