Deze drie foto's van het Dwingelderveld zijn zo aan elkaar gekoppeld dat je ze veel beter in één topic had gezet. Van overzicht naar kudde naar individu met een synergistische werking. Beetje gemiste kans in mijn ogen.
Frans schreef:Deze drie foto's van het Dwingelderveld zijn zo aan elkaar gekoppeld dat je ze veel beter in één topic had gezet. Van overzicht naar kudde naar individu met een synergistische werking. Beetje gemiste kans in mijn ogen.
Misschien wat ongelukkig uitgedrukt. Maar bedoel te zeggen dat de zeggingskracht van de drie beelden samen groter is dan de som van de zeggingskracht van elke foto afzonderlijk.
Ik snap wat je bedoelt Fans. Dat de 3 foto's van Dwingelderveld goed in een serie zouden passen is helemaal juist. Ik kom regelmatig series tegen, die in mijn ogen helemaal geen serie zijn. Foto's die wel heel erg op elkaar lijken worden ook vaak als serie gezien. Ook krijgen foto's in een serie veel minder aandacht dan ze verdienen en worden teveel met elkaar vergeleken. Vandaar dat ik er geen voorstander van ben en mijn foto's liever apart laat zien. Dank voor je opmerking.