Bruynzeel fabriek
-
lauwie101
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Voor mijn gevoel is het het steeds net niet. Wel vind ik 5 mooi. Ik snap bijvoorbeeld je bedoeling niet bij foto 3, wat wil je hier laten zien? Ik kan er niet precies de vinger op leggen, maar op een of andere manier vind ik ze niet lekker wegkijken. Het andere topic vond ik daarentegen wel erg mooie foto's!
- momentum60
- Lid

- Geslacht: Man
1 en 4 springen er voor mij uit; ook een wat andere sfeer en opzet tov de rest...
foto 1 een mooie symmetrie en geeft een zeer ruimtelijk gevoel door het verloop van het blauwe accent op de palen..
foto 4 ook weer zo'n ruimtelijke opname; spreekt mij wel aan...
De andere foto's vind ik wat minder, persoonlijke smaak...
foto 1 een mooie symmetrie en geeft een zeer ruimtelijk gevoel door het verloop van het blauwe accent op de palen..
foto 4 ook weer zo'n ruimtelijke opname; spreekt mij wel aan...
De andere foto's vind ik wat minder, persoonlijke smaak...
- renekuipers
- Lid

- Contacteer:
He lache, ben hier vandaag geweest! Viel inderdaad een beetje tegen, ik heb net zo'n foto van dat plantje haha.
- Martinvh
- Lid

- Contacteer:
Ga qua van 1 tot 6 beoordeling met Ayla mee ,.. niets op techniek aan te merken , maar nét dat .. wat mist.
1 daarentegen vind ik wel dat die iets heeft ,..
Maaruh,.. Is dit in Zaandam ? ? Ik zie er nl toch wel een leuke lokatie in voor een strobist shootje

1 daarentegen vind ik wel dat die iets heeft ,..
Maaruh,.. Is dit in Zaandam ? ? Ik zie er nl toch wel een leuke lokatie in voor een strobist shootje