DD, ik weet dat ik slechts een eenvoudige hobby-fotograaf ben, maar dat ik beter ben in het verdraaien van woorden en zinnen, dat wist ik nog nog niet. Nou verbaast me dat aan de andere kant ook weer niet, want zelf vind ik mij helemaal geen keigoede hobby-fotograaf en mijn foto's helemaal niet zo geweldig. Vandaar dat ik er ook niet zoveel plaats. Door goed te kijken en te lezen, probeer ik juist van jullie te leren.

Achteraf denk ik eerlijk gezegd dat mijn conclusie foutief was, maar ja... achteraf praten is makkelijk. De reden dat ik tot die conclusie kom, is dat ik de tekst in je openingspost niet gelezen had. Als ik die tekst wel gelezen had, dan had ik geweten dat je blij was dat je met de finaliste Young Top Model Belgium, een badpak van 300 Euro, en met enkele heel kostbare juwelen, samen met de medewerking van een keigoede MUA, een relatief "gewoon" beeld wilde maken. Ik had dus nooit en te nimmer die eerste conclusie kunnen en mogen trekken.
Mijn nieuwe conclusie luidt dan ook dat je geslaagd bent in het realiseren van een gewoon beeld, ondanks alle aanwezige kwaliteit. Je bewijst met deze foto dat zo'n situatie niet per definitie hoeft te leiden tot een foto die "extreem" is.
De liefde is wederzijds.