En aan het slot van de shoot een emmer water er overheen, dát was verfrissend! (zelfs in mijn airconditioned studio...)

groet, Henk

, interessant model, en de wet look doet het goed !

Daniel Doyen schreef:Technisch weer een super beeld, interessant model, en de wet look doet het goed !
Ik zit wel met het gevoel dat ik twee foto's bekijk, een model op de voorgrond, en een soort spook verschijning in de achtergrond...
Hoe meer ik de foto bekijk, heb ik het idée dat een beetje meer voorgrond, en minder van die spook achtergrond, de balans van de foto zou ten goede komen.
Maar goed das mijn visie, jij bent de maker, en je hebt er weer een beeld voor je collectie bij...en het is ook een techniek die ik absoluut niet beoefen, respect dus![]()
DD.

maarten916 schreef:Mooi! Als ik dit zo zie denk ik wel eens om terug te gaan naar analoog!

Henk47 schreef:maarten916 schreef:Mooi! Als ik dit zo zie denk ik wel eens om terug te gaan naar analoog!
Je mag op 22 juli nog deelnemen aan de laatste workshop Papier-Negatief, goedkoop en een hele dag analoog plezier met gelijkgestemden!
(voor alle duidelijkheid, ik blijf dit wel doen maar na de vakantie duik ik in het collodiongebeuren waar ik al een workshop heb gevolgd en na juli de chemicaliën kan bestellen...)
groets Henk