Tsipy in de studio
Gefeliciteerd met deze mooie TC
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Poepig
Gefeliciteerd met je TC!
Gefeliciteerd met je TC!
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Een TC wat geweldig, dank je wel.
.
Ik zal Tsipy influiteren dat haar weinig cooperatieve houding een TC heeft opgeleverd misschien dat ze de volgende keer dan meewerkt.
@Geert, ik weet dat honden en katten en paarden en noem maar op wat voor huisdieren niet makkelijk poseren. Die van mij al helemaal niet want ik leer ze alleen de basis comando's die ik belangrijk vind. Verder hebben ze hier een super vrij leven, lopen nooit aangelijnd en gaan soms zelf op pad in het achterliggende bos op zoek naar konijnen. Mijn labrador is de eerste labrador, die ik ken, die niet met een bal of een stok speelt maar ze is wel een eerste klas jager.
.Ik zal Tsipy influiteren dat haar weinig cooperatieve houding een TC heeft opgeleverd misschien dat ze de volgende keer dan meewerkt.
@Geert, ik weet dat honden en katten en paarden en noem maar op wat voor huisdieren niet makkelijk poseren. Die van mij al helemaal niet want ik leer ze alleen de basis comando's die ik belangrijk vind. Verder hebben ze hier een super vrij leven, lopen nooit aangelijnd en gaan soms zelf op pad in het achterliggende bos op zoek naar konijnen. Mijn labrador is de eerste labrador, die ik ken, die niet met een bal of een stok speelt maar ze is wel een eerste klas jager.
- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Briljant!!! Erg leuk dat je inspiratie uit mijn foto's gehaald hebt! Compliment! Van harte!!
Enne, als ze niet willen, willen ze niet. Ik til ze soms gewoon op en zet ze op de stoel. Maarre... met deze gaat mij dat ook niet lukken
Eerst even kracht oefeningen doen!Gefeliciteerd met je TC
MvG Toon.
MvG Toon.
Gefeliciteerd met je actie tc. Hele leuke foto.