Gisteren op stap geweest met de mooie Esther. Hier bij ons op de gemeente zijn zeer mooie plekken Ik heb deze keer in RAW geschoten en ben super content Ik kan denk ik op deze manier veel meer uit mijn foto's halen.
Update
Laatst gewijzigd door Annemie op 30 jul 2017 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Deel wel de mening dat het poetsen beter kan en ik zal niet zeggen dat ik het in mijn vingers heb maar heb ook een poging gewaagd. Zie het altijd als een mooi moment om ps onder de knie te krijgen.
Zal je eerlijk vertellen Annemie dat ik in mijn begintijd tegen bewerken was. Gelukkig na enkele gesprekken en wat gesnuffel op het wereldwijde web ben ik overstag gegaan.
Nu ik wat basis dingen onder de knie denk te hebben durf ik te zeggen dat het vaak je foto wel mooier maakt. Voor mezelf heb ik nog wel dat ik de waarheid niet teveel geweld aan wil doen en zal het blijven bij een soppie geven op storende elementen in een foto.
Door nog meer te croppen, en de belichting van de achtergrond aantrekkelijker te maken, wint dit portret alleen maar in kracht Ik heb dit heel snel gedaan op deze kleine web versie, op een Tiff kan alles beter natuurlijk
In mijn ogen dan toch
Is ook teken dat je een goede basis foto hebt Annemie