Prima bezig Joop...... Minpuntjes voor mij zijn in de tweede het bijna verborgen oog en op de laatste vind ik de voet iets te dominant overkomen. Verder nice work!!
De eerste spreekt mij het meest aan, de concentratie en blik met wat ze aan het doen is met haar voorbereiding zal ik maar zeggen komt mooi in beeld. Het dan nog loshangend haar vind ik mooi passen bij haar houding
Voor mij F1 Joop, daar zit een mooie concentratie in. Linkerbeen had er wel helemaal opgemogen. Zachte omzetting in contrast met de harde sport doet het goed.
Ik vind nr 4 hier de beste. Nr 1: concentratie mooi gevangen, maar het is niet "mijn beeld" als ik aan actiefotografie denk. Nr 2: linkeroog trekt ook mijn aandacht. Jammer. Daarnaast bespeur ik een beginnende glimlach om haar mond die ik niet zo goed bij de actie vind passen Nr 3: net wat minder dan nr 4
fraai werk Joop, niet alleen d ebeelden zelf, maar ook de omzettingen. Je zou geneigd zijn om het "hard" te maken, maar dat is niet nodig. de 1e overtuigt het meeste n.m.m. en dat komt door de blik
Een fraaie serie. Een mooi verloop van concentratie naar volle aktie. De laatste is het toppunt van aktie, lekker kick boxen, dit zie je als tegenstander op je af komen.