Leuke mooie foto.
Zelf zou ik eens proberen om een ander uitsnede te proberen zodat er een heel stuk van het donkere gedeelte onderaan weg valt.
Op die manier krijgt het hondje ook meer de aandacht.
Fraaie foto Freerk; doe mij maar nr1.
Verder begrijp ik niet goed waarom je die foto's updatet?
Als jij vind dat jouw foto goed is om te plaatsen dan is dat volledig met je instemming en dan moeten anderen zich daar maar bij neerleggen!
Nou, Marsel, dat lijkt me toch te kort door de bocht...Als je je foto goed vind en iedereen zich daar maar bij neer moet leggen, zul je slecht iets bijleren. Dat is toch OOK de bedoeling van deze site? Verbeteren valt of staat voor mij over het praten/ schrijven over je bevindingen, meningen horen en zn de eigen mening bijstellen.
Qua foto ga ik voor de laatste. Ik vind het net even wat fijner ogen dat het gezicht wat meer opgelicht is. gr Harry
Uiteindelijk maak je natuurlijk altijd zelf de keus, maar ik ben vaak ook wel benieuwd hoe de updates er uit komen te zien. Soms betekent dat echt een verbetering. We zijn ook vaak blind voor ons eigen werk en denken dat de manier waarop je het zelf ziet de beste manier is. Zo kun je wel alles beoordelen. Wanneer je het niet doet, dan weet je het ook niet!
PS: Ik was onder de indruk van de bokeh van het Tamron objectief. Bijna een 3-dimensionaal effect. Of zie ik dat verkeerd?
Laatst gewijzigd door Freerk_Lautenbag op 29 apr 2018 15:40, 2 keer totaal gewijzigd.