Herfst.
Ik vind de kleuren erg mooi. Wat betreft compositie loopt voor mij het paadje te veel naar de zijkant weg. Als het, komend vanuit de verte, zo halverwege het plukje bos terug zou buigen naar de voorgrond was het denk ik voor mij mooier geweest. Ik begrijp dat het te veel werk was om het paadje te verleggen (
), maar ik probeer op deze manier mijn mening zo goed mogelijk uit te leggen.
), maar ik probeer op deze manier mijn mening zo goed mogelijk uit te leggen.- Ron62
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Mooi landschap, maar ik volg ook wat betreft de mindere kwaliteit van de foto.
@Frans, als je op het plusje linksboven en daarna op het vergrotingstekentje rechtsonder klikt dan zie je de foto op ware grootte en ik denk dat jij dan ook wel ziet dat ie veel details mist, er nog best wel ruis te zien is, de lucht wat "blokkerig" toont en de molen en de boompjes links voor staan vrij scheef.
@Frans, als je op het plusje linksboven en daarna op het vergrotingstekentje rechtsonder klikt dan zie je de foto op ware grootte en ik denk dat jij dan ook wel ziet dat ie veel details mist, er nog best wel ruis te zien is, de lucht wat "blokkerig" toont en de molen en de boompjes links voor staan vrij scheef.