Niet heel veel te zien maar de oude kapel was toch wel een wonderlijke ruimte met zijn groen/blauwe kleur .
- 1 -
- 2 -
- 3 -
- 4 -
- 5 -
- 6 -
- 7 -
- 8 -

Ben heel benieuwd waar jij dat aan ziet, want zelf zie ik het namelijk nietpetervaneekelen schreef:Kijkend naar die twee favo's zie ik wel enige kussenvormige vervorming die makkelijk te verwijderen is ...
Industrial63 schreef:2 zou ik wel eens onder handen willen nemen , zie nl wel wat voor me...
Heel eenvoudig, zeker met strakke foto's zoals hier lopen er altijd lijnen die je recht probeert te krijgen. In deze foto's vooral de horizontale lijnen. Neem bv. F2. Als je kijkt naar de tegels op de grond dan zie je dat de tegels aan de buitenkanten tegen de onderkant van je foto aanliggen, maar in het midden zie je nog de puntjes van de tegels daaronder. De tegelrij loopt dus niet recht maar is een klein tikje hol.Gotchas schreef:Ben heel benieuwd waar jij dat aan ziet, want zelf zie ik het namelijk niet![]()
Misschien dat ik er inmiddels blind voor geworden ben, zit altijd veel vervorming in.
Wil altijd teveel in beeld hebben![]()