Mooie foto. Komt prachtig los van de achtergrond, scherptediepte is groot genoeg, kleuren zijn mooi. Oren gespitst, klaar voor actie. Je hond staat klaar voor de volgende opdracht.
Leuke serie van Luna. Als je ze bij elkaar in een topic had gezet had je mooi de sterke en minder sterke kanten gezien in de serie. Vooral ook in de afwerking qua kleur.
@Frans, eigenlijk was het niet de bedoeling om exact dezelfde bewerking uit te voeren. Als ik een collage zou willen maken zoals in het topic "different expressions" of de foto's in één album zou willen plaatsen dan had ik ze identiek bewerkt. Er zijn opnames bij die in halfschaduw zijn gemaakt zoals bovenstaande en er zijn opnames bij die gemaakt zijn toen er wat bewolking was enz... dat maakt ook dat er verschillen zijn. In de afgelopen drie of vier topics heb ik ze apart bewerkt tot ik er tevreden mee was. Wat niet wil zeggen dat ze allemaal perfect of technisch goed zijn, gewoon naar smaak zeg maar. Zoals ik een opmerking kreeg in één van de afgelopen topics dat het gras te grauw was. Toen ik die betreffende opname bewerkte vond ik het best ok, maar na een paar keer te herzien moet ik toegeven dat de leden die de opmerking maakten gelijk hadden.