Bewerkingen van foto’s waarvan de maker vindt dat daarbij bijzondere, niet alledaagse technieken zijn gebruikt. Bij plaatsing graag een korte toelichting over die gebruikte technieken.
Scherp gezien Frans , is inderdaad gespiegeld, heb er toen wat water over gecreëerd met een rimpeling er in, en wat transparantie zodat je de bestrating er ook wat in te ziet is. Voel me zeer vereerd door de TC. En dat voor alle mooie reacties! GrtSimon
Wat Frans zag had ik de eerste keer dat ik de foto zag ook gezien, maar ik dacht dat ik het misschien wel verkeerd zag. Vooral het sprietje links voor de 1e pilaar, daardoor lijkt het of het water op dat punt veel hoger staat, in ieder geval klopt het beeld niet in mijn ogen.
Het sprietje is de antenne op het dak van een auto. Had hem expres niet weg gehaald, was benieuwd of hij opviel.. De spiegeling heb ik wel horizontaal gedaan, maar moet daar nog eens naar kijken.
Dit moet toch wel een tijdje geleden zijn, water is er in de laatste dagen niet meer gevallen. Het levert je wel een fraai beeld op met als mooie bonus de spiegeling