4 heel leuke jonge meiden wilden graag samen op de foto. Dat kan natuurlijk, tijdens dezelfde shoot als "4 topper" ook deze foto gemaakt dit keer met andere topjes aan en in kleur. We wilden graag een verrassende foto maken die qua compositie niet alledaags is zoals je veel ziet b.v. 2 dames voor 2 erachter, 2 op een stoel de ander 2 staand erachter dat soort dingen. Dit is het geworden.
Leuke foto, wel eens met sharonnnetjee. De volgorde van de topjes had ik denk ik anders gedaan, het rode topje bovenaan en het blauwe onderaan ( heeft met je achtergrondkleur te maken )
Leuke spontane plaat met 4 frisse meiden. Vind de foto persoonlijk wat donker, maar das kwestie van smaak. Kan me wel vinden in het commentaar van de afgehakte ledematen
Mooie meiden! Over de shirtjes, is inderdaad blauw op blauw jammer. het afsnijden is ook al genoemd... verder leuk plaat die de gezellige spontaniteit van de dames laat zien.
Bedankt voor de leuke reacties. De afgetopte tenen is net jammer maar helaas mijn woonkamer hield op en deze was toch het ontspannends van alle heel moeilijk om ze alle goed te krijgen vaak 1 met toch de ogen dicht of niet naar de camera kijkend en dat soort dingen. Ik heb er nog meer gemaakt maar die zijn voor de dames zelf. Het blauw op blauw is een beetje jammer maar zij was het langste meisje en ze komt toch nog heel mooi los van de muur.
Edit: het blauwe meisje was de kleinste door haar te laten staan kwam ze niet te ver van de ander meiden vandaan.
Laatst gewijzigd door DandA op 15 jun 2009 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuke foto! Ik vind de manier dat ze zitten/staan/liggen heel leuk gedaan! De achtergrond vind ik persoonlijk wat te donker, maar verder De afgesneden handen en voeten heb ik geen problemen mee, de foto zorgt er imo voor dat je naar de meiden zelf blijft kijken
Ik vind het een erg leuke foto! De compositie/pose vind ik erg geslaagd! enige minpuntje inderdaad de afgehakte ledematen. De verschillende kleuren topjes vind ik ook erg geslaagd!