Challenge XXXI: Inschrijven - vol start vrijdag 28-09
- Rob Olivier
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Leuk! Je staat genoteerd. 
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Nog acht......

- Deva
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Ik vind het super om aan zo'n challenge mee te doen. Het is leuk om iets totaal anders te fotograferen dan je gewend bent want je hebt nou eenmaal een opdracht gekregen, meestal is dat iets waarvoor ik anders nooit uit m'n luie stoel zou zijn gekomen of überhaupt aan gedacht zou hebben. Als daar dan ook nog een fraai beeld uit komt (of soms zelfs iets waarvan je eigen mond open valt) is het helemaal leuk.
Je hebt een paar dagen de tijd om een foto te maken, dat is lang genoeg om er altijd wel een uurtje voor vrij te kunnen maken en kort genoeg om het niet als een lastige taak erbij te blijven voelen.
Het wedstrijdelement is ook nog grappig, ik vind het vooral leuk om te zien wat je 'tegenstanders' voor draai aan de opdracht gegeven hebben. 'Verliezen' is er sowieso niet bij, het is gewoon leuk om met een groepje bezig te zijn en om onverwachte creativiteit in jezelf aan te boren.
Je hebt een paar dagen de tijd om een foto te maken, dat is lang genoeg om er altijd wel een uurtje voor vrij te kunnen maken en kort genoeg om het niet als een lastige taak erbij te blijven voelen.
Het wedstrijdelement is ook nog grappig, ik vind het vooral leuk om te zien wat je 'tegenstanders' voor draai aan de opdracht gegeven hebben. 'Verliezen' is er sowieso niet bij, het is gewoon leuk om met een groepje bezig te zijn en om onverwachte creativiteit in jezelf aan te boren.
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Nog Drie!!!!!

- AJL
- Lid

Dat past heel goed bij het eerste thema : maak een foto van een lintwormNature-speaks schreef:Hallo
Ik ben net nieuw hierik doe graag mee aan een fotochallenge
mijn eigen passie is wel macrofotografie wat voornamelijk insecten, spinnen en paddestoelen zijn