Dank jullie voor de fijne feedback. Ik ben mij bewust dat er links een heel klein beetje ruimte bij mocht. Alsook de vloer en het perspectief. Maar even situeren hoe dit tot stand is gekomen. Dit is genomen in de verlaten gebedsruimte van een klooster waar het echt ZEER donker was. ISO 6400. Ik lag met mijn rug al tegen de muur aan en ik zat al op 24mm. Toch wou ik voor de drama en de verhaallijn toch nog iets meenemen van de loodramen en het afgetimmerde altaar. Nadien zag ik ook wel in dat ik het model een pakweg 10cm meer naar rechts had moeten laten liggen. Ik neem de tips zeker mee naar mijn volgende beelden. De keuze van het perspectief (loodramen op links) en de vloer was een echte uitdaging. Ik heb keuzes moeten maken. Zet ik de vloer recht dan staan de ramen scheef of omgekeerd. Erg moeilijk op 24mm. Dank je wel.
Ik ben geen portretfotograaf, maar zal toch mijn mening geven. Zo te horen was heb je jezelf flink uitgedaagd, waarvoor respect. Ik vind de opgezette verhaallijn met het model, de kleding en het klooster goed gekozen.
De balans tussen het licht en schaduwen kijken niet helemaal fijn. Het model is voor mij wat te licht. Daarnaast kijkt het perspectief voor mij niet zo prettig, ik heb het gevoel dat ik mijn hoofd moet draaien. De voet links is wat te krap gekaderd voor mij.