Daar waar je in met name de eerste 2 een mooie sfeer hebt weten neer te zetten door goed gebruik te maken van het omgevingslicht, heb je dit in de laatste 3 (de nrs 6, 7 en 8) ook weten te bereiken door het subtiel in te zetten van je flitser(s?). Schitterende plaatjes geworden. De nummers 3, 4 en 5 spreken mij niet zo aan door de vissage en de kleding van de modellen. Ook mis ik hier de sfeer die ik wel vind ik de andere foto's
Mensen fotograferen blijft gewoon leuk om te doen omdat het ook steeds weer anders is.
Op weg daar naar toe zag ik al die mooie wolken en dan kan mijn dag niet meer stuk. Eigenlijk zou het iedere dag dit weer moeten zijn.
2 is in een zeer donker restaurantje met alleen nog wat flauw licht wat naar binnen scheen. En toen ik haar zo zag zitten kon ik het niet laten om te vragen of ik een foto van haar mocht maken.
Leuk evenement zeg! Daar kan je zeker losgaan. Eigenlijk alleen over foto 1 de opmerking dat de man beter even zijn shirt of wat het ook is, dicht had kunnen doen. Het witte vlak is storend helaas.
Jammer dat de laatste een drukke achtergrond heeft. Deze vind ik namelijk wel erg gaaf. Prachtige dame ook trouwens met een geweldige uitstraling. Buiten dat is het ook vaag (en daarom leuk) dat ze lijkt te zitten, maar je geen stoel ziet. Door haar kleding en uitstraling denk je dan snel aan tovenarij etc etc. Nogmaals jammer van de achtergrond. Anders was het voor mij een topper.