Het koste veel tijd en moeite om de Steenlopers te fotograferem.. Of ze zitten verscholen achter de stenen tegen de wind óf ze rennen keihard voorbij. Hier stond 'ie net eventjes stil, en kom ik hem snel op de plaat zetten.
Marius, Ron en Henry bedankt voor jullie reacties en mening! Ik had deze reacties niet verwacht, omdat de onscherpte op de voorgrond juist diepte geeft. Althans, dat vond ik. Maar nu jullie het zo zeggen kan ik me ook goed inleven in jullie mening!
Op zich heb ik niet zoveel moeite met onscherpte in de voorgrond bij zo'n laag standpunt maar het nadeel hier is dat de Steenloper er erg dicht boven staat. Verder prima foto.
Ik heb geen moeite met de onscherpte in de voorgrond. De steenloper staat hier iets te dichtbij het onscherpe gedeelte..Verder een mooi opname van deze razendsnelle jongens!
Heb ook wat moeite met de onderkant. Kan zijn omdat de steenloper er dichtbij staat of het komt omdat ik geen referentie heb wat het wazige is. Misschien met meer ruimte dat het wat duidelijker wordt het mij minder stoort.