Correctie reflectie.

AJL schreef:Neen.....ik vind de achtergrond met die reflecties te storend en een aandachtstrekker weg van het model......jammer

Dikke zever.....of ik spijkers op laag water zoek met mijn visie dat de reflectie storend isxafke schreef:Er valt al niet veel te verbeteren aan deze foto Ahum. Hij is goed zoals hij is.
Eventueel kan je andere technieken er op los laten zoals color grading, spelen met balansen door flitslicht, polarisatiefilters,... Het is maar hoe je het wil uitwerken.
Maar dan krijg je weer een totaal ander beeld.
Ik vind helemaal niets mis met dit beeld. We moeten ook geen spijkers gaan zoeken op laag water.
Nou....... ik vind het advies helemaal niet zo slecht. Ik heb een polarisatiefolie..... maar er niet aan gedacht om het mee te nemen.AJL schreef:Hier had je een polarisatiefilter moeten gebruiken zodat je geen reflectie had
Ik heb voor deze/dit uitvoering/beeld gekozen, er zij vele variaties op te maken wat ik regelmatig probeer te doen. Het was een buitenopname zonder flitslicht of andere toestanden.xafke schreef:Er valt al niet veel te verbeteren aan deze foto Ahum. Hij is goed zoals hij is.
Eventueel kan je andere technieken er op los laten zoals color grading, spelen met balansen door flitslicht, polarisatiefilters,... Het is maar hoe je het wil uitwerken.
Maar dan krijg je weer een totaal ander beeld.
Ik vind helemaal niets mis met dit beeld. We moeten ook geen spijkers gaan zoeken op laag water.
Ik heb zelfs de auto niet gezien vandaar dat je ook niet door de voorruit kon kijken.Frans schreef:50:50?
Ik kijk naar de dame, vervolgens naar de auto en dan heel snel weer terug naar de dame en blijf daaar.
Maar ja ik heb dan ook niet zoveel meer met autoos.