Ik weet niet of de grijze kleding ook voor een postkoets zo is.fran schreef:Mooie foto.
Je hebt het juiste moment te pakken zo net in de ronding van de bocht waardoor je het hele spul in beeld krijgt.
@ArtenCo dat zijn de koetsier en groom op de bok. Als de kleding conform de regels is, is het span en/of de koets niet in eigendom van de koetsier. Als dat wel het geval is zou hij een grijze hoge hoed hebben gedragen met een grijs kostuum.
Mooie paarden die ook veel door de bierbrouwerijen werden gebruikt in Engeland.

In de oude tijd hadden de postkoetsen ook mooie kleuren en andere koetsen ook.Ron62 schreef:Leuke foto, netjes geplaat en ook weinig storende elementen in beeld, toch is het voor mij een niet zo boeiend beeld, maar smaken verschillen nu eenmaal.![]()
Iets meer ruimte rechts had voor mij ook wat beter geweest denk ik en ik zit ook te denken aan een zware omzetting naar z/w om wat spanning op te wekken en de oude tijd te doen herleven.

Bert zie mijn reactie aan Ron.BertvanElten schreef:Hoi Hans, indrukwekkende aanspanning en fraaie plaat![]()
![]()
(je zou hem extra ook eens in ZW mogen plaatsen, ben benieuwd naar verschil in beleving).
Groet, Bert