Hele mooie reeks. Mij bevalt de kleur en compositie zeker. Lekker ongedwongen en de heerlijke inlevende blik van het meisje. Alleen jammer van de boom op de achtergrond van foto 3.
Leuk verhaaltje hoor. Ook prachtig belicht en afgewerkt in PS (denk ik) De foto's los vind ik dan iets minder sterk. Iets te veel bewust bezig met de camera in mijn ogen. Maar nogmaals, als serie zijn ze leuk.
Een hele leuke serie als serie maar niet allemaal ze sterk genoeg om als enkele foto te dienen voor mijn gevoel. Met name de eerste is dat voor mij wel. Heerlijk ongedwongen en een goede interactie met de bal . De laatste voor mij ook trouwens.
Foto 1: Compo iets te krap (en dan bedoel ik de ruimte rond de bal) Foto 2: Erg leuk (mijn favoriet) Foto 3: Gewoon leuk, maar net niet helemaal scherp in het gezicht Foto 4: Prima foto en goede timing. Jammer dat ze net langs de camera kijkt (en er niet volledig langs of er juist vol in) Foto 5: Ook leuk. Mooie compositie en samen met 2 als favoriet in de serie.
Ik ben het eens met Vin1 dat ze erg met de camera bezig is. Er zouden zo maar nog veel leukere plaatjes uit kunnen komen als iemand anders met haar en de bal speelt en jij van wat meer afstand het spel vastlegt.