De scherpte ligt goed op de ogen muv de tweede, hier ligt de scherpte duidelijk op het voorhoofd. De 5de vind ik de meest ongedwongen met een heel goede scherpte. In de eerste vind ik de schuine lijn erg storend en jammer dat haar knie (bovenbeen) zichtbaar is. nr.3 is leuk maar ook hier stoort de achtergrond, mn het witte vlak en ik zou het grootste deel van het onscherpe voorstu eraf halen, vanaf waar de onscherpte boven begint. Wel een vrolijke blik en goed oogkontakt. Nr. 4 is ook leuk maar mist een beetje het sprankelende wat de andere foto's wel hebben. Hij lijkt ook iets aan de koele kant. Ook lijkt ze hier een stuk ouder.
ik vind de derde ook leuk, denk dat deze het ook leuk zou doen in vierkant. Verder krijg ik net als veel van mijn voorgangers toch het gevoel dat deze foto's niet zo spontaan zijn als je omschrijft. Maar dat is moeilijk te bepalen als je er niet bij bent geweest.
Bedankt voor jullie reacties! Ik snap wel dat je denkt da ze een beetje poseerde, want elke keer de camera naar hen gedraaid was, keken ze in de lens Maar verder niets geposeerd... Exif: f/1.8 ISO 200 85mm belichtingstijd: foto 1:1/800 foto 2:1/1000 foto 3:1/800 foto 4:1/1000 foto 5:1/400
De oneven nummers (1, 3 en 5) vind ik de mooiste uit deze serie. Ietsje jammer bij nummer 3 van de drukke achtergrond (links en boven). Houding in nummers 2 en 4 trekken mij niet zo aan.
Ik vind foto 3 het mooiste. Lekker spontaan en vrolijk. Alleen zou ik wel nog een deel van de muur weghalen, ik vind de onscherpte daar een beetje storend. Verder vind ik het leuke foto's! Alleen bij 5 heb ik het idee dat ze echt aan het staren is, haar blik vind ik nogal 'dood'.