Hij is gewaagd, hij is apart, en ik vindt hem sterk
Extreem laag standpunt, extreem lage horizon, strak lijnspel van beton, met mooie lucht en sluierbewolking. Ik weet dat men gaat vallen over dat model er dan niet voordelig op staat, en de pose iets te stijf, maar dat is voor mij juist de kracht hier...
Nette plaat, dame staat mi te stijfjes op de plaat. Het lage standpunt is lekker speels, zou alleen de dame juist links in beeld zetten ipv van rechts maar das kwestie van smaak blijkbaar
Ik vind juist zo rechts iets hebben. Niet standaard, maar er eens lekker tegen in. Ik ben persoonlijk niet zo van het lage standpunt, door, zoals Mendel al zei, dat het model er dan niet zo gunstig op staat. Maar verder is het een leuke plaat
Ik vind hem leuk! Mooi standpunt en weer eens wat anders. Ik ben er niet over uit of het model voor mij centraal in de foto moet staan, want ik vind de eerste foto ook al erg leuk.
Ik vind het een leuk idee om zo enorm laag onder een soort van muurtje te gaan staan voor je foto. Het meisje mag wel wat meer bewegen van mij, laat haar eens een rondje springen of lichtjes bewegen of zo. Nu staat ze met gestrekte knieen en voeten naast elkaar op je neer te kijken. Framing zou ik wat anders aanpakken door haar aan de rechterkant wat meer ruimte te geven.
Verder vind ik nogmaals dit idee erg leuk om te zien, het pakt ook leuk uit
Gotchas schreef:Nette plaat, dame staat mi te stijfjes op de plaat. Het lage standpunt is lekker speels, zou alleen de dame juist links in beeld zetten ipv van rechts maar das kwestie van smaak blijkbaar
Volgens mij is het meeste over de foto al gezegd. Standpunt spreekt mij persoonlijk wel aan, vooral omdat het zo'n mooie achtergrond oplevert. Wat mij betreft een uitstekende foto waarbij ik de update beter vind passen.