Vind hem ook leuk maar die andere is mi toch sterker qua compositie! Die trekt veel meer mijn aandacht, kan niet precies omschrijven waarom, maar het totaal plaatje spreekt me daar meer in aan
Voor mij geeft juist de onderkant meer effect aan deze foto, zijn voetstapjes zouden er een groot deel vanaf vallen en juist die brengen voor mij wat extra's. Ik vind het een goeie foto, misschien is de lucht iets te scherp wit en trekt dit iets te veel mijn aandacht, maar dat is dan ook het enige.
de lucht is niet uitgebeten, zeker niet in het origineel. Wel was het potdicht van de mist en daarom is de lucht witter geworden. Wat betreft de voetstapjes, dat is ook de reden dat ik daar niet heb gecropt, daarom was ik ook benieuwd naar hoever Vin zou willen weghalen.
Super foto! Ik snap het standpunt van de onderkant croppen, maar ik ben er nog niet over uit of ik het echt nodig vind. Het was wel mijn eerste reactie.
Ik vind hem erg mooi zo! Helemaal in zijn eigen wereld inderdaad.
Ik vind hem erg leuk! Al zou ik hem wel iets bijsnijden. Toch is het het oog van de fotograaf zelf wat hij of zij er mee doet vind ik altijd. Mooi gedaan en hieronder een voorbeeldje hoe het misschien ook kan.