Lieke

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
Mendel
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Lieke

Bericht Geplaatst:

Beetje aan de kleine kant om te beoordelen, mag aan de langst zijde 800 pixels zijn, en wat ik zie zou ik dat bij deze graag zien!

Je hebt namelijk een hele mooie setting, met een idem dito sfeerrijke verlichting. Model posseert krachtig, en wordt goed uitgelicht. Mooi hoe het licht zachtjes het interieur van de winkel streelt. Raam en licht erdoor verhogen ook de sfeer. Lijkt me een echt kijkplaatje waar je steeds weer details opvalt.

Commentaar, ik zit een beetje met de linkerzijde van ons, houtwerk van de ingang oogt daar wat abrupt afgesneden.
Henry
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Mooi plaatje, komt wel ietsje te druk op mij over. Naast het model zit er nog een heleboel in de achtergrond.
Kleuren vind ik wel mooi, creer je wel rust mee en geeft een lekker sfeertje aan de foto :up
Marcel
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Hele mooie setting. Helaas is het model wat aan de lichte kant(w.b.t. belichting :D ) Nu lijkt haar gezicht onscherp.
Mooie kleuren. Misschien had je nog iets meer ruimte kunnen laten aan de linkerkant.
Al met al toch een sterke foto!
AJL
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Sterke foto
Ik ga met Henry mee :D
Gotchas
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Prima binnenkomer belooft nog wat voor de toekomst ;) Vind het een hele mooie setting en indeling van de foto. Achtergrond fijn belicht en mooi scherp. Pose van het model is goed vraagt lekker de aandacht, ben alleen niet zo weg van het licht op het model. Komt hard en hier en daar wat op het randje over...
frankyboy
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Mooie binnenkomer

Sterk beeld met een mooi omgeving , al had het model iets meer rechts mogen staan zodat ze iets meer het beeld inkijkt !

Grt frank
AJL
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Ik vind die weegschaal moet in beeld staan, dus mogen we soms iets met de regels breken
Dus het model staat aanvaardbaar goed
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”