Gisteren een leuke shoot gedaan met deze 2 pracht meiden

scoco schreef:Je weet de modellen weer mooi uit te zoeken.
Mooie blikken en goed vastgelegd.
De uitsnede voelt voor mij echter wel willekeurig.
Ik had hem ruimer genomen (in de breedte) en dan vervolgens een deel van de onderkant. Bijvoorbeeld in een mooie 3x4 verhouding.
Ja, ik heb wel geluk met mijn modelletjes

Daniel Doyen schreef:Zeker en vast mooie modellen![]()
Persoonlijk ben ik van je uitsnede hier ( en ook in sommige andere van je foto's ) absoluut geen fan.
Het is voor mij nog vis nog vlees.
Je modelletjes zijn zeker niet dik, het linkse is zelfs zeer slank als ik me baseer op haar arm,
en door je uitsnede ( en ook een beetje door de pose ) komt haar onderlichaam over als dat van een " dikke bomma "
Ik persoonlijk " snij " ook niet altijd 100% volgens de regeltjes, maar het moet wel visueel aangenaam kijken![]()
En dat is het in jou foto niet,... kijk bijvoorbeeld uiterst rechts, van boven naar onder,
heb je enkele cm schouder, een klein deeltje van het wit kleedje dat verdwijnt, ... wat lager
een klein stukje van haar linker arm, en weer wat lager, een stuk van haar bil...en om te eindigen,
een door de pols afgekapte arm / hand.
Neem het niet slecht op Annemie, maar soms moet je gewoon je persoonlijke visie van " " dat is em " in vraag stellen, ik veronderstel dat dit ook eén van de redenen is dat je hier publiceert ?
Ik ben benieuwd naar je bedenkingen ?![]()
DD.