GinaHeynze schreef:Ach Frans...Er zit ook een modderveeg op de buik...Misschien daar op fixeren)

Weggaan is nooit de goeie manier. Ieder forumlid heeft zijn eigen manier van feedback geven, de ene manier bevalt je , de andere manier niet. Pik er uit wat je kunt gebruiken . Ik vind je eerste deel van je reactie dan ook goed . Je geeft weer waarom je een bepaalde feedback onzinnig vindt. Het tweede deel weglopen is gewoon zwak. Sorry dat ik het zeg. Ik zit al lang op vele fora en de "weglopers" waren allen die niet tegen kritiek konden en zaken snel persoonlijk oppakten. Daar moet je je toch overheen gaan zetten. En dan wordt t vanzelf gezelligerGinaHeynze schreef:OK dus als jullie "feedback" geven dan mag ik daar niks op terug zeggen? Ik doe iets met alle feedback maar ik moet er wel zelf het nut van inzien nietwaar, Als je buiten een foto maakt en er ziet een driehoekje schaduw op een kin dan ga je daar toch geen spel van maken? De vraag om feedback wordt hier heel vaak vertaal naar...Hoe zou ik de foto maken? Na alles wat ik de afgelopen jaren geleerd heb is dat dus "not done". En Tony...Mijn opmerking vreemd noemen vind ik (niet is) ook vreemd. Ik was hier ooit in het verleden al eens komen kijken en ik dacht kom...Ik ga me nog eens aanmelden. Ik zal me weer afmelden dan hoeven jullie je aan mij niet meer te ergeren.