Rode lippen
- Ronald Jan 70
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Het knalt er af dit masker wel heel druk mooie kleuren misschien de lippen even bijwerken , mooie foto.
- Maarten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Fraaie kleuren. In de achtergrond zie ik ook een mooi en passend boekeh..
Ik zou denk ik de kop wat centraler hebben gezet; misschien wel helemaal symmetrisch.
Heb je die ruimte nog?
Ik zou denk ik de kop wat centraler hebben gezet; misschien wel helemaal symmetrisch.
Heb je die ruimte nog?
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Het panoramaformaat werkt wonderwel goed in dit levendige beeld. Venetie?
- wilw
- Lid

- Contacteer:
Iets naar het midden zou kunnen, maar symmetrisch; dan wordt het n.m.m. wat stijfjesmaarten916 schreef: ...Ik zou denk ik de kop wat centraler hebben gezet; misschien wel helemaal symmetrisch ...
- filipo
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties 
Venetiaanse kledij is op zich al heel druk, en dus krijg je sowieso een drukke foto. De lippen kunnen idd nog een beetje opgelapt worden. Goed gezien.
Door het gezicht niet centraal te plaatsen kon ik ook nog wat van de hoed in beeld brengen en maakt het, zoals wilw ook aangaf, de foto ook iets dynamischer.
Dit is niet gefotografeerd in Venetië maar in België. Er bestaat een Waalse groep liefhebbers die op events e.d. rondwandelt in (zelfgemaakte) Venetiaanse kledij om zich te laten bewonderen en fotograferen. En deze foto heb ik dus op een event in Brussel gemaakt. Gezien Corona is dit geen foto van dit jaar
Venetiaanse kledij is op zich al heel druk, en dus krijg je sowieso een drukke foto. De lippen kunnen idd nog een beetje opgelapt worden. Goed gezien.
Door het gezicht niet centraal te plaatsen kon ik ook nog wat van de hoed in beeld brengen en maakt het, zoals wilw ook aangaf, de foto ook iets dynamischer.
Dit is niet gefotografeerd in Venetië maar in België. Er bestaat een Waalse groep liefhebbers die op events e.d. rondwandelt in (zelfgemaakte) Venetiaanse kledij om zich te laten bewonderen en fotograferen. En deze foto heb ik dus op een event in Brussel gemaakt. Gezien Corona is dit geen foto van dit jaar
Leuke foto
Uitsnede is wel goed gekozen. 
- Rob Olivier
- Lid

Fraai!