Het resultaat is er op vooruit gegaan.
Het resultaat is er op vooruit gegaan.

Ik voel mezelf ook geen kenner op dit gebied maar mijn ervaring tot nu toe is dat je een heel eind komt door de verschillende items meer los van elkaar te leggen en meer te spelen met de diepte. Je moet daar wel de ruimte voor hebben natuurlijk maar dat is geen probleem meer begrijp ik.Gotchas schreef:Herkenbaar, ik vind stillevens altijd super tof maar zelf lukt het me nooit om het zo neer te leggen dat naar mijn zin ligt.Henry schreef: Compositie vind ik moeilijk te beoordelen, zelf lukt het me niet om een goede compositie te bouwen.
Nu dat ik de foto zie denk ik dat ik de boel ook beter anders had kunnen leggen![]()

Goede tip, ik zie nu ook het verschil met die van gisteren. Die van vandaag is eigenlijk ook iets te compact geworden, vind ik dat maar dat zie ik pas nu ik ze zo onder elkaar zie. Leuk, ik neem het idee morgen mee in de nieuwe pogingRob Olivier schreef: Ik voel mezelf ook geen kenner op dit gebied maar mijn ervaring tot nu toe is dat je een heel eind komt door de verschillende items meer los van elkaar te leggen en meer te spelen met de diepte. Je moet daar wel de ruimte voor hebben natuurlijk maar dat is geen probleem meer begrijp ik.

Welke tip bedoel jeFrans schreef:Ben benieuwd naar de uitwerking van de tip van Megan.
petervaneekelen schreef:Wederom prachtig stilleven, ik heb geen moeite met je huidige compacte vorm. Maar als je nou toch een reusachtige inductieplaat hebt, maak er gebruik van
Jij ook niet, WendyGotchas schreef:Je moet niet alles geloven Peter![]()