Projectweek: Groente & Fruit: Frans compleet
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Wederom een fraai plaatje zo. Deze lijkt het meest op die van zondag, wellicht die ook nog even van lijstje met titel voorzien? Dan kan na het weekeinde de hele serie zo het botanische leerboek in 
- Henry
- Lid

Frans, je bent niet de enige in deze Projectweek die daar last van heeft.
Ik maakt de foto's met behulp van een lichttent en drie flitsers die ik remote aanstuur. Zo creëer ik een redelijk constante omgeving.
Ik maakt de foto's met behulp van een lichttent en drie flitsers die ik remote aanstuur. Zo creëer ik een redelijk constante omgeving.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Ik gebruik altijd alleen natuurlijk licht, dus je probleem herken ik wel. Maar ik hou er ook wel van, het maakt je fotografie verrassender.
Mooie past goed in de serie 
- Henry
- Lid

Citroen van donderdag: voor mij een mooie inzending die helemaal binnen de serie past.
Je had deze keer duidelijk het licht aan je zijde, vandaar die fraaie spiegeling. De scherpte is goed.
Je had deze keer duidelijk het licht aan je zijde, vandaar die fraaie spiegeling. De scherpte is goed.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Fijn om de hele serie nu in dezelfde stijl te zien. En je donderdagse citroen is prachtig gelukt, nu mijn favoriet in je mooie serie