Groente en fruit week: Ytje123 compleet
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Eenvoud loont, zo ook hier. Ik vrees ook voor het lot van deze paprika's, maar dat geldt denk ik voor alles wat we met zijn allen aan het fotograferen zijn 
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Sinterklaas is in aantocht
Weer een mooie!
Weer een mooie!
- ytje123
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Nee Tony, het wordt geen goulash. Deels in de vriezer, alvast voor in de chili con carne, in de macaroni en ik wil nog burritos maken. Als ze de zaterdag halen tenminste.
- ytje123
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Henry, 2 steigerhouten planken die ik een greywash kleur heb gegeven. Een grote grijze vloer/ badkamertegel als achtergrond en een licht textuurtje die overal zit behalve op de paprika's. Dezelfde tegel is ook gebruikt voor de flat lay foto.
Wordt een mooie serie 
- Henry
- Lid

Ytje, altijd handig als je die spullen bij de hand heb. Ze geven een foto altijd een warme sfeer mee. Super!
Ik heb altijd wel het idee gehad om het ook eens te gaan organiseren, maar ben er nooit aan toegekomen om ze eens te verzamelen. Ik heb wel tijdens een vakantie in Portugal heel veel foto's geschoten die kunnen dienen als texture.
Ik heb altijd wel het idee gehad om het ook eens te gaan organiseren, maar ben er nooit aan toegekomen om ze eens te verzamelen. Ik heb wel tijdens een vakantie in Portugal heel veel foto's geschoten die kunnen dienen als texture.