Groente en fruit week: Ytje123 compleet
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Fraai stilleven geworden, het afwisselendste boeketje tot nog toe en daarmee voor mij ook de mooiste 
- ArtenCo
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Wauw Ytje...de laatste twee foto’s van de paprikas zijn echt mooi. De donkere achtergrond, de felle kleuren en het gebruikte licht, hier is goed over nagedacht. Echt foto’s om van te smullen.

- ytje123
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
En de laatste is geplaatst. Ik had nog een aantal ideetjes in mijn hoofd maar die waren niet meer uitvoerbaar. De paprika's moesten nou toch echt verwerkt worden. Niet meer willen staan, rimpels, lelijke vlekken dus toen maar gezocht naar een uitwerking waarin je dit alles niet zou zien want nog meer paprika's kopen had ik geen zin in. ik heb met alle foto's al heel veel paprika's in de vriezer laten verdwijnen na het aansnijden. Voorlopig kan ik geen paprika meer zien.
- Henry
- Lid

Mooi vastgehouden aan je thema. 
Het is een hele mooie serie geworden.
Voor mij laat je zien dat je ook met beperkte middelen (voornamelijk paprika’s) toch hele mooie foto’s kan maken die van elkaar verschillen. Super gedaan.
Het is een hele mooie serie geworden.
Voor mij laat je zien dat je ook met beperkte middelen (voornamelijk paprika’s) toch hele mooie foto’s kan maken die van elkaar verschillen. Super gedaan.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Alles bij elkaar van de afgelopen week, mooie afsluiter