Heb er 1 bij gezet met 3 kopstudies op de middelste rij, ben het wel met je eens idd! Al heb ik bij de aanpassing te snel gewerkt zie ik, maar dat is dan maar even als vb;)
Nee nu staat ie goed, staat er mooi onder in de openingspost, begon ff aan mezelf te twijfelen of je dat al had gedaan voor mijn reply en ik met mijn neus keek....
Mja maar nu staat ie dubbel, terwijl ie dus alleen als update in de openingstopic goed stond. Nu staat de update dus ook in een reply en zou men kunnen denken dat dat de update van de update....
Maar inderdaad , om het over de foto te hebben; Hij is beter zo, als ik tenminste even een origineel ervan maak en niet stiekempjes een foto erover heen plak en een randje van de oude laat staan!(ooohhh die haarkleur maakt het mij zo lastig soms!hihi)
Leuk ding hoor. Ik zou de witte balken kleiner maken! maar dat is smaak, ik had denk ik ook voor zwart met witte (of iedere ander kleur) letters gegaan.
Ik vind het best leuk gedaan, met vooral bij de update sterke foto's al zou ik hier en daar wat meer contrast en iets helderder willen zien.
nejjjj nu snap ik het niet meer hoor! Hij staat er nu alleen nog in een reply toch? Ik lig helemaal dubbel hier en durf geloof ik niets meer aan te passen! hahaha
Nee klopt, maar eerst had je hem in de openingpsot vervangen, en toen wees ik daarop, ondertussen zette jij het orgineel terug, terwjl ik reageerde, toen daarna plaatste je hem ook in de reply, en stond hij even dubbel als update, waarna ik dat weer opmerkte, maar toen had je de update al uit de openingspost gehaald, dus sloeg mijn opmerking daar weer niet op.
Whaha, ik heb het wel voor elkaar geloof ik he? Ik reageerde te snel, las niet goed en deed gewoon. Nu weet ik niet of de aanpassing goed staat of dat ie toch onder de openingspost moet staan.... Durf bijna niets meer te doen eigenlijk!
Dank je wel!:) Ja ben lekker aan het prutsen geloof ik:$
Niels dank je ook voor je reactie, snap wat je bedoelt met de foto's qua contrast e.d , heb er een paar uitgekozen om erin te zetten, maar zie ook dat de plaatjes qua kleuren niet helemaal overeen komen. Dat ga ik later goed doen, ging mij nu vooral om het idee;)
het idee is dus prima, je kunt dus de andere dingen overwegen! Ik denk dat je de foto's makkel;ijker allemaal hetzelfde kunt bewerken als je ze in raw schiet! Groet Niels