¨ Winter ¨

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
Daniel Doyen
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

¨ Winter ¨

Bericht Geplaatst:

Some T.S. work
Afbeelding
.
petervaneekelen
Moderator
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

Re: ¨ Winter ¨

Bericht Geplaatst:

Passende pose en toning, en het weglopen van de scherpte naar onderen oogt wat vreemd maar niet onaangenaam. Ik heb wel wat moeite met haar linkeroog wat me teveel uit haar hoofd komt. Prachtig model weer!
Tony
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

een heel mooi portret :upc ook de tint kan me wel smaken :upc
Ronald Jan 70
Lid
Lid
Contacteer:

¨ Winter ¨

Bericht Geplaatst:

Mooie foto ook ik vond het weg lopen van de scherpte onder wat vreemd , vraag waarom?
Daniel Doyen
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Bedankt dames en heren voor de reacties !
Mooie foto ook ik vond het weg lopen van de scherpte onder wat vreemd , vraag waarom ?
Mijn vraag is dan: waarom niet ?

Vele actuele fotografen ( en ik bedoel hier niet speciaal Photodrome ) houden zich alleen aan standaard technieken, zorgen dat hun fotos goed passen aan wat andere ( fotografen ) verwachten, en gaan zo nooit buiten de lijntjes iets fotograferen.

Waarom niet eens gebruik maken van een tilt shift lens ? waarom niet eens een reeksje maken met een Lensbaby ? ( tweede hands vind je deze lenzen ook trouwens ).

Het is gewoon fun, je leert er van bij, en opent andere visies... :)

Deze lenzen hebben wel een iets stijlere leercurve dan een een gewoon doorsnee lens :D

Op zeker spelen en geen disco's nemen blijft waarschijnlijk voor velen de norm ?

Typisch hier op Photodrome zie ik eigenlijk alleen Henk die technische en originele uitdagingen aangaat,
met zijn onder andere wetplate fotografie.

Origineel en creatief kan dus ook zonder photoshop ( ik heb niets tegen Photoshop en dergelijke ). Maar straight out of the lens is ook leuk :)

DD. ;)
Annemie
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

¨ Winter ¨

Bericht Geplaatst:

Ik denk ook dat dit weer puur om smaak gaat. Ik vind het een mooie foto, zeer mooi model en een hele mooie blik. Maar ik ben ook geen fan van de waas.

Soms experimenteer je, maar dan word ook vaak de bal mis geslagen, maar zo leren we, niet? En ik zeg niet dat je hier de bal hebt mis geslagen hé voor alle duidelijkheid :)
Maar ik duid op mezelf, ik probeer heel vaak uit mijn comfortzone te stappen, maar het pakt vaak niet goed uit. Maar ach, het is leuk :)
Maarten
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Fraaie foto! :up

Geen problemen hoor met het experimenteren en eens naar wat anders te kijken dan het "perfecte plaatje"! Het perfecte plaatje bestaat in mijn ogen overigens niet. Ook niet wanneer alles aan de "regels" voldoet ;)
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”