Brug II
Mooie compo en lijnen 
- wilw
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Kijk, een mix van Brug I en de uitsnede van Peter.
Less is zeker more. Hier hebben beide lantaarnpalen een functie/plaats in de compositie. Ook de kleur (of het gebrek eraan
) vind ik fijner kijken
Less is zeker more. Hier hebben beide lantaarnpalen een functie/plaats in de compositie. Ook de kleur (of het gebrek eraan
- Ron62
- Moderator
Ik vind deze ook veel beter dan je 1e.....k ben meest niet zo van de lijntjes en zo, meest zie ik er niets in, maar deze heeft wel wat.
Enige puntje wat mij opvalt is dat de kleine lantaarn in het midden voor m'n gevoel niet recht staat....dat kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn, maar toch zou het voor mij beter kijken als ie voor m'n gevoel wel recht staat, ik word er nu elke keer door afgeleid.
Enige puntje wat mij opvalt is dat de kleine lantaarn in het midden voor m'n gevoel niet recht staat....dat kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn, maar toch zou het voor mij beter kijken als ie voor m'n gevoel wel recht staat, ik word er nu elke keer door afgeleid.
- Ronald Jan 70
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
De foto boeit mij niet voldoende en de blauwachtige gloed vind ik ook niet geslaagd in de foto.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Ja deze vind ik dus wel mooi, Judith
Hoewel ik me wel aansluit bij het kleine zeurpuntje over de kleine lantaren overheerst toch het gevoel van rust door de sterke lijnen en de zachte lucht erachter.
Hoewel ik me wel aansluit bij het kleine zeurpuntje over de kleine lantaren overheerst toch het gevoel van rust door de sterke lijnen en de zachte lucht erachter.