Ik ben niet heel kundig qua portret fotografie en zou graag jullie mening willen.

Kopt qua ruimte Ik heb er zelf nog wat afgehaaldRon62 schreef:Is inderdaad een bekend concept, bij een kennis van ons hangt er ook zoiets groot aan de muur van hun familie, ook met zwarte achtergrond.
Je hebt 'm netjes gemaakt, ziet er goed uit en inderdaad alle drie zijn goed scherp en ook netjes uitgelicht met nog wat (donkere) sfeer erin.....dit doe je waarschijnlijk door 3 aparte foto's in een later stadium samen te voegen in een bewerkingsprogramma?
Zelf vind ik hier iets teveel loze zwarte ruimte, ik zou zelf de foto wat croppen en eventueel een 4 x 3 of 5 x 4 uitsnede ervan maken mocht er niet genoeg ruimte aan de bovenkant overblijven.

bedoel je ook of het lijkt of zijn hals langer is da beeld had ik namelijk. Als je dat bedoeld weet ik niet hoe ik dat moet veranderen in Psfran schreef:Een bekend concept. Op zich netjes uitgevoerd.
Zo te zien ligt de scherpte goed over de drie gezichten. De belichting kan nog wel wat verbeterd worden. Het licht valt nu weg op achterste broer waardoor de halslijn niet duidelijk is en zijn hals daardoor een beetje vreemd beeld geeft tav van de middelste. Misschien is het in PS een beetje op te halen.