Ik denk dat een beetje croppen om het gebouw linksonder weg te krijgen het beeld nog mooier kan maken?
Vriesochtend in NIjmegen
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Prachtig, Judith.
Ik denk dat een beetje croppen om het gebouw linksonder weg te krijgen het beeld nog mooier kan maken?
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Ja, zoiets vermoedde ik al. Wegklonen is het beste maar dat is een karweitje als je het zodanig wilt doen dat het niet opvalt.
Ik denk niet dat je hoeft te vrezen dat de foto anders te standaard wordt, dat zou een zeer hoge standaard zijn dan
Ik denk niet dat je hoeft te vrezen dat de foto anders te standaard wordt, dat zou een zeer hoge standaard zijn dan
- Ronald Jan 70
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Leuke foto de schoorstenen laten zien dat het koud is .
- zjev-mol
- Lid

- Contacteer:
.. vind het geheel best geslaagd, mist weergeven is best moeilijk, het zoeken naar de balans tussen enerzijds het grijzig te houden en anderzijds geen vuil beeld over te houden .... nu over het veel besproken dak : het draagt veel bij aan de compo, zelfs op het idiote af ... en dat vind ik nu net zo knap // als ge iets zo wegklonen dan zou ik eerder het tweede gebouw in de verte weg doen want dat trekt de aandacht te fel weg.
Fijne sfeer. Ik denk dat dat het belangrijkste is om op te merken.
Over gebouwen: voor mij graag beide behouden. Die in de linkeronderhoek wijst naar die aan de horizon, en voor mij geeft dat diepte aan het geheel.
Over gebouwen: voor mij graag beide behouden. Die in de linkeronderhoek wijst naar die aan de horizon, en voor mij geeft dat diepte aan het geheel.
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Het bovenste gedeelte is prachtig, je ogen blijven er in dwalen en dingen zien.
Je raad het al, het onderste gedeelte mag er van mij af.
Voor mij voegt het niets toe in de foto en is eerder een stoorzender.
Voor mij dan.
Je raad het al, het onderste gedeelte mag er van mij af.
Voor mij voegt het niets toe in de foto en is eerder een stoorzender.
Voor mij dan.