Black & White

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
Daniel Doyen
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

Black & White

Bericht Geplaatst:

.
Afbeelding
.
zjev-mol
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

Black & White

Bericht Geplaatst:

..knappe grijs-vertalingen !!
Megan2057
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw

Re: Black & White

Bericht Geplaatst:

prachtig stel :upc
jurjengroendijk
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Het licht valt prachtig op de modellen en hun blikken zijn fijn om naar te kijken.
De vignetteringen (?) aan de linker en rechter kant vind ik een klein beetje storend. Rechts lijkt er ook een 'golfje' in de achtergrond te zitten. Daar zijn natuurlijk geen wetten voor, maar het leidt mij iets wat af :)
Daniel Doyen
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

De vignetteringen (?) aan de linker en rechter kant vind ik een klein beetje storend.

Bedankt, maar het is geen vignetering, het is een shoot in en rond een 5 sterrren luxehotel,
en de modellen staan hier gewoon voor een glazen ingang deur van het hotel.
Ik maak hier dus gebruik van een naturelle aanwezige omkadering voor mijn foto :)

DD.
jurjengroendijk
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Goed gedaan :upc
Hermanus
Lid
Lid

Black & White

Bericht Geplaatst:

Mooi zachte egale belichting en twee goed passende modellen.
Boelo81
Lid
Lid

Black & White

Bericht Geplaatst:

Ik volg Jurjen wel. Door de schaduwen links en rechts lijken ze wat krap in het kader. Ik vind portretten vrij moeilijk te beoordelen dus roep maar wat me opvalt. Vind de blik van de linker sterk, de uitdrukking van de rechter past er voor mn gevoel wat minder bij, vooral de mond. Ms ook iets minder haar in haar gezicht.

Zou het sterker zijn als de linkerzijde van de linkerdame sterker zijn als het stukje oorbel daar niet te zien zou zijn?

Ik vind het zwartwit net wat te grijs denk ik. Mag van mij meer pit.
Provorm
Lid
Lid
Contacteer:

Black & White

Bericht Geplaatst:

Knap gedaan hoor. Wat ik mooi vind om te zien is hoe mooi de vorm van het hoofd van de linker dame past in de schouder en arm-lijn van de rechter dame. Ergens van rechts achter zal een lampje zitten die boven het linker oog van de linkerdame en de linker schouder van de rechter dame een fraai tegenlichtje geeft. Dat lijkt mij flink passen en meten. Uit ongeduld zou ik stiekem twee losse opnames hebben gemaakt en mooi passend bij elkaar hebben gezet. ;-)

Groet, Johan.
Daniel Doyen
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Bedankt Provorm voor je reactie :up
Ergens van rechts achter zal een lampje zitten die boven het linker oog van de linkerdame en de linker schouder van de rechter dame een fraai tegenlichtje geeft.
Ik heb hier niet geflitst, de shoot verloopt zich op een mooie heel zonnige zomerdag, tussen 11h en 17h.
Overal in en rond het hotel licht genoeg ter beschikking dus.
Om het zonlicht naar mijn zin te zetten gebruik ik in de meeste gevallen California Sunbounce reflectie schermen, soms 1, soms 2, soms eén dat de modellen zelf vasthouden,... werkt voor mij steeds effectief :)

Ik werk graag met flitsers, in de studio, of buiten, maar de zon is ook mijn vriend, en geeft ook oneindig veel mogelijkheden :upc
Uit ongeduld zou ik stiekem twee losse opnames hebben gemaakt en mooi passend bij elkaar hebben gezet.
Dat heb ik natuurlijk die dag ook gedaan, er waren 6 verschillende modellen aanwezig, een make-up artieste, en een Hollandse juwelen maakster, we hebben ook nog avond en nachtsfeer foto's gemaakt, met aanwezig licht of in-geflits . ( gala kleding en juwelen )

DD. ;)
ppp
Lid
Lid
Contacteer:

Black & White

Bericht Geplaatst:

Heel mooi qua licht, vormgeving, kleding, kadering en belichting. De “blikken” van de modellen vind ik in dit geval wat minder sterk :angel
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”