Ja blijf jij maar even mooi zitten zodat ik jou leuk kan kieken... jaaaaa......

1

2
Reacties zijn welkom hoor! 
**
EDIT Volgens Ron

1

2
**
EDIT Volgens Ron

Gewoon een een nieuwsgierige vraag maar wat is er precies mis met de tweede foto? Misschien kan ik het ook wat editten...hawker65 schreef:De eerste is een mooie, de tweede foto is iets minder geslaagd naar mijn gevoel

Heb je effe een mailtje gestuurd met een linkie naar het orgineelRon62 schreef:Is niet helemaal volgens Ron.....ik zou er een 3x2 uitsnede van maken, dan kan er links nog een stukje vanaf.![]()
![]()
Ik zou trouwens het grote bestand bijsnijden en 'm daarna verkleinen naar 900 pixels aan de langste zijde, 900x600pixels dus bij een 3x2 uitsnede.
Je foto is nu nog net groot genoeg om te mogen plaatsen(minimaal 700 pixels aan de langste zijde), maar met 900 pixels toont het veel mooier....zelf plaats ik ze met 1280 pixels aan de lange zijde als het een 3x2 uitsnede is, vind ik nog mooier en komen de details vaak nog beter tot hun recht.

En daarom hou ik van dit forum. Dude!Ron62 schreef:Je hoort mij ook niet zeggen dat ie niet scherp is, maar op een wat groter formaat komen de details beter tot hun recht vind ik.
Ik heb 'm uitgesneden op 3x2 formaat en ook de achtergrond nog iets ontruist, want bij grotere formaten krijg je ook de andere details beter te zien, dus ook de ruis.
Wel even op het plusje linksboven klikken en eventueel(als je op een kleiner scherm kijkt) ook op het teken rechts onderin de foto.: