Dag allen,
Fotograferen doe ik pas sinds een klein maandje dus loop tegen allerlei dingen aan waar anderen vast al een oplossing voor hebben gevonden.
Gisteren was ik in het bos wat fotootjes aan het schieten en waar ik last van had is de zon die tussen mijn oog en de oogschelp door scheen, ik kon dus niet goed zien waarmee ik bezig was. Is er een alternatief voor dit soort zaken? Vroeger hadden ze zo'n handig doek waaronder men kon staan
Ook heb ik last met het dichtknijpen van mijn andere oog, weet niet of dat een beginners dingetje is maar heb zelfs overwogen om een oogkapje aan te schaffen omdat ik me gewoonweg niet meer kan ontspannen als ik een half uurtje bezig ben.
Tips zijn erg welkom
Fotograferen doe ik pas sinds een klein maandje dus loop tegen allerlei dingen aan waar anderen vast al een oplossing voor hebben gevonden.
Gisteren was ik in het bos wat fotootjes aan het schieten en waar ik last van had is de zon die tussen mijn oog en de oogschelp door scheen, ik kon dus niet goed zien waarmee ik bezig was. Is er een alternatief voor dit soort zaken? Vroeger hadden ze zo'n handig doek waaronder men kon staan
Ook heb ik last met het dichtknijpen van mijn andere oog, weet niet of dat een beginners dingetje is maar heb zelfs overwogen om een oogkapje aan te schaffen omdat ik me gewoonweg niet meer kan ontspannen als ik een half uurtje bezig ben.Tips zijn erg welkom